torsdag 27 november 2008

Promenader

Inga promenader här inte, men ska givet bli bättre på det =)
Melvin har hjälpt Henric att måla i skrubben eller den blivande sovdelen.
Vi måste inhandla mera vit färg, det kommer inte att räcka ett varv till och att blanda den lila färgen med.




Sen har jag fixat ny hårfärg =)
Ädelmahogny, heter den
Tack Angelika för hjälpen!
Jag trivs så bra i min nya hårfärg


Jag och Max


Har bytt till julgardiner i varje rum förutom Melvins.
Hans rum får jag göra julfin sen när vi blir klar med den.
Ska börja plocka undan leksaker och sånt imorgon, så vi kan börja riva tapet och måla sen

Matsalen
Jag ska sätta en adventsljusstake i fönstret under helgen



Snart är det jul och det ska bli så kul att vi kommer att vara alla här, hos oss =)
Vi är ju bjudna på 30 års partaj i Överkalix, så den 13/12 bär det av norrut.

Inga kommentarer: