onsdag 2 juli 2008

Börjar ljusna

Dagsläget

Till Melvins rum återstår att beställa spindelmannen gardiner och en taklampa med dödskallar på från Jotex.
I Max rum ska jag bara fylla på garderoben men kläder i storlek 74 och hitta Puh mattan att lägga på golvet.
Vardagsrummet är klart, bara att sätta in saker i bokhyllan :-)
Måste fixa gardinstänger till matsalen och få upp taklampan.
I köket är det en massa småplock kvar likaså i hallen.
I mitt och Henrics sovrum är inget gjort, så det är kvar.

Börjar känna mig lite less på detta men snart ska det väl vara klart.

Jag och Henric hade ju tänkt testa bubbelbadkaret nu ikväll när Melvin somnat men jag känner inte för det då min "röda" vecka börjat, blä!

Vad har vi annars gjort idag???
Bytt bilbarnstol till Max :-o Han är tydligen redan så stor..........var försvinner tiden??? Det var ju nyss vi kom hem med han ;-)
Melvin har lekt med grann tösen och katterna, ja dom ser man inte så mycket av, dom är ute.

Näpp, nu ska jag gå och fixa lite hemgjord grönsakspurée till Max

Ha det bra alla!

1 kommentar:

Jennie sa...

Skönt att det börjar ordna upp sig därhemma i ert fiiina hus. Å kul att ni har en blogg =)
Ha det bra och pussa pojkarna från faster!