torsdag 10 juli 2008

Bubbel bubbel

Jepp, äntligen fick jag och Henric testa bubbelbadet :-D
Snacka om skönt lyx. Sov som en stock sen, ha ha

Diesel hann ju bara komma och sen försvann han.
Henric och Melvin satte upp affischer och det gav resultat, vi hörde att han skulle vara kring ett garage här. Så vi for dit igår kväll och letade, men ingen katt.
Samma granne sa till mig imorse att hon sett han här kring gården imorse.
Stackarn vet nog inte vilket hus som är hans hem.

Imorgon bär det av mot Övertorneå, marknad och min bästa vän kommer hem från Kristianstad. (är ju f.d Ötå bo)

Annars då.....funderar på att börja ge Max ersättning istället och se om han håller sig mätt längre.

Näpp, det får duga tillsvidare

Ha det bra alla

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag är inte alls avundsjuk på erat bubbelbad ;) Så härligt!!
Jag och mina små vänner håller alla tummar och tassar för att Diesel ska hitta hem igen!!