fredag 26 september 2008

Full rulle

Ja, idag har vi gjort en massa.
Varit med Melvins dagis kompis Esther och hennes pappa och bröder till en jaktkoja i skogen.
Tanken var ju att vi skulle grilla korv men det fanns bara surved, så kidsen fick äta rå korv. Och det gick lika bra.
En timme var vi där, den fortsatte leken hemma hos Esther.
Sen åkte vi vidare till Angelika, där åt vi middag och Melvin fick busa med Albin. Max och Hjalmar busade lite dom med =)
Vi kom oss därifrån kl 19, Max han somnade i min famn, så det var bara att bära han ut i bilen.
Väl hemma igen så har jag bara lagt ner han i sin säng och han sover då ännu.
Melvin tränar på att somna själv. Han vill ju så gärna ha en säng i skrubben i sitt rum och det ska han få men först ska han lära sig att somna själv.
Melvin har verkligen visat sin duktiga sida idag. Inge bråk eller tjorv. Är så glad =)

Frågan nu är ju vad jag ska hitta på i några timmar innan jag ska krypa under täcket?????
Plocka undan leksaker osv men sen då?
Ska nog gräva fram nån film och poppa popcorn.
Henric jobbar ju till 3.

Max är 7 månader idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, tänkte det skulle vara kul med en förändring, eftersom jag har haft blont hår hela mitt liv. Hur har ni det där borta?