måndag 22 september 2008

Melvin på dagis

Har lämnat Melvin på dagis, han ska vara där till kl 13.
Jag tänkte fråga hans inskolningsfröken om jag skulle lämna han eller om jag skulle stanna men vi hann bara ta av oss ytterkläderna så sprang Melvin iväg. Så jag hade bara att lämna han =)

Idag ska jag med Max på bvc, vägning och mätning.
Här har dom drop-in på bvc, måndagar kl 13-14.30 (väga och mäta)

Får uppdatera senare...........



Hej igen =)

Det hade gått hur bra som helst för Melvin, han ville ju inte ens hem när jag skulle hämta han =D
Han hade blivit lite rastlös vid lunch. Han hade ätit färdigt och skulle vänta på att dom andra skulle bli färdiga, då fick han lite myrkryp i benen.

Blev inte att åka med Max till bvc då det inte var någon där. Får åka med han nästa vecka då.

Har ringt bageriet och ska dit på och se på onsdag.
Tänk vad bra det vore om jag skulle få ett jobb där, har ju ca 2 km dit =)
Sen skulle det ju vara så skoj at testa på nå´t helt annat.

Hejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, var bara less på min man som man kan bli ibalnd.