fredag 8 augusti 2008

Blev utmanad av min syster

Och min syster borde veta bättre, jag gillar inte sånt här.
Här kommer den............



Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker som sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag bara måste äta något gott och onyttigt till en film.
Jag kan inte se en film utan att ha nåt att äta.
2.Om något inte går som tänkt så blir min första reaktion ilska, jag bli förbannad.
3.Min syster skrev i sin att hon INTE svettas, ja då är jag motsatsen.....Jag svettas som f-n
4.Jag blir slarvigare med åren. Förr så skulle jag städa en gång i veckan, nu är jag glad om jag får gjort det en gång i månaden, typ
5.Har blivit feg, förr kunde man åka alla möjliga karuseller men nu vill jag inte ens sitta i en.
6.Tror på hus spöken

Personer jag utmanar
*Nettan
*Alexandra
*Jennie

Inga kommentarer: