måndag 25 augusti 2008

Utmanad av Nettan

Här kommer den:
5 saker
Du ska nämna 5 saker som du aldrig har gjort, 5 saker som du har, 5 saker du ska göra och 5 saker du vill göra.Du ska sedan utmana 5 personer.

Jag har aldrig...
1. Flugit
2. Rest till varmare breddgrader
3. Stulit
4. Blivit nedsövd
5. Snusat

Jag har...
1. Två underbara söner
2. En underbar make
3. Världens bästa syster
4. Klivit upp 5.30
5. Ätit frukost

Jag ska...
1. Lägga Max kl 9
2. Spela med Melvin
3. Komma på nåt att göra till middag
4. Ringa om ett jobb som jag söka
5. Kolla när badhuset har familjebad och åka dit sen med Melvin

Jag vill...
1. Ha ett barn till
2. Ha tillbaka min kropp =)
3. Vinna en massa pengar
4. Få ett jobb i Lövånger
5. Gå och vila en stund

Utmanar
Syster
A-H
Mia
Alexandra
Jennie

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint hus ni hade.. verkligen underbar utsikt. Hoppas ni trivs och att ni båda får jobb. Kram