söndag 10 augusti 2008

Söndag

Har städat idag, hela övervåningen är klar.
Här nere har jag bara hunnit med badrum och tvättstuga.
Köket, matsalen, vardagsrum, stora hallen och lilla hallen får jag städa imorgon.
Mamma och pappa kommer imorgon så då går nog städandet fort, mommo får roa gossarna, hihi
Pappa ska ju bygga till bastun åt oss så vi ska rymmas i den alla utan att behöva sitta som packade sillar :-D

Igår hade dom motordag och skördemarknad här i Lövånger.
Det kördes vattenskoter och även vanlig skoter på vatten.
Henric fick äran att gå med Melvin ut på bryggan så dom skulle se bättre, jag var med Max på land ;-)

Ska hitta en loftsäng till Melvin, då skulle TV och gamecuben rymmas i hans rum och då skulle jag få göra färdigt i hallen uppe.
Måste hitta en apotekardisk ,eller vad dom nu heter, till att ha i hallen och ett mindre bord.
Matstol och gå stol till Max.

Måste nog hitta mig ett jobb och börja jobba om man ska ha råd med allt det där :-D

Nu vaknade Maxen, så jag ska kila nu.
Ha det bra

Inga kommentarer: