tisdag 24 februari 2009

Home Sweet Home

Igår kom man hem. Det var skönt då man parkerade bilen på gården =)

Var i Överkalix fredag, lördag och söndag.
Skoj var det att hålla i en ljusvisning i sitt förra hus och fint har ni gjort där. Skoj att ni gjorde duschen där den är, vi tänkte ju som i dom banorna vi med.

Sen fick jag åka med Melvin på akuten på lördag kväll =(
Han blev riven av katten i ögat.
Nu är det bättre, enligt Melvin.
Ska med han på bvc här och dom ska kolla så det läker ihop som det ska.

Annars då.....
Gossarna fyller ju år på torsdag, håll koll i NSD och Norran =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jo dansen kändes att den tog ;)
Hälsa grattis till grabbarna från mig!
ha det bra! kram

Anonym sa...

oj stavade visst lite fel på namnet mitt ;)

Anonym sa...

Nu har jag "eldat upp" det där "prov-teljuset" och, jag måste erkänna... vilken skillnad mot "vanliga" doftljus!
Det doftade gott... inte LUKTADE som det brukar göra med de andra!

Hoppas födelesdagarna har gått bra!
Grattis lite i efterskott! =)