lördag 7 februari 2009

Nya grejer

Nu har jag hämtat ut mitt paket med dom nya ljushållarna, ljusen, spa sakerna, doftprover, kataloger m.m
Gillar ni det ni ser så ge mig en mailadress, så mailar jag mitt nummer och mera info =)













Annars så häner här inte så mycket.
Henric är ledig nu i ett antal dagar och det ska bli skönt att ha han hemma.
Vi ska göra ett ryck i Melvins rum.
Jag och pojkarna åker upp den 18/2 till Övertorneå.
Sen till Överkalix den 20/2.
Bäst att passa på nu innan Max börjar inskolning på dagis för sen blir det inte att åka uppåt på ett bra tag.
Nä, nu ska Melvin få se film och äta godis, det är ju lördag idag =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har blivit utmanad =)

Anonym sa...

Visste inte att du höll på med ljus :) De har så snygga saker. Kan du inte skicka en katalog. Kommer tyvärr inte att vara i ökx då. Vi åker upp helgen efter, jobbar då:)
Kram

Anonym sa...

Ibland blir man helt förundrad vad som händer. Ska alltid fel låt vinna *fniss*
Kram