torsdag 12 februari 2009

Validering

Nu har jag precis skrivit klart min validering =)
Ska bara skicka in den senare, ska hitta mitt betyg från gymnasiet först.
Har sett den i en banan låda tidigare, men vilken????
Har bestämt mig att börja med undersköterske och sen se vad mer som händer.

Jag borde ju passa på att få undan lite tvätt nu när det är lugnt här hemma, men jag blev lat.
Stod ju och slipade i flera timmar igår, fick det nästan färdigt. Har bara garberobssidan kvar nu och jag säger bara "Jävla struktur tapet!"
Den sitter som berget och det går så seegt att slipa ner den.
Ska göra bort det sen när Henric kommer hem från jobbet.
Vill ju att Melvin ska få ha ett nytt rum innan kalaset den 28:e.

Nä, ska nu surfa vidare och se i andra bloggar.

Ha det så gott alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

När har han börjat gå?