lördag 3 januari 2009

Barnvakt

Min underbara systerson Glenn är här.
Syster och Peter håller på att flytta så Glenn har valt att stanna här =)
Och det är ju så skoj då han är här.

Har haft några tuffa dagar nu och jag är så tacksam över den hjälp jag får då Glenn är här.

Max har fortfarande tjorv med sin lilla mage, vilket resulterar i en grinigare gosse som helst vill bli buren hela tiden =(
Melvin håller på att göra mig vansinnig genom att ständigt fråga om vi ska leka snart eller annat. Han kan ju leka själv och en massa nya, fina saker har han ju fått av tomten. Men icke, han ska hänga på mig han med.
Ett tag gick jag här och undrade om det var värt att ge upp precis allt som jag hade i Ökx????
Men vad gör man inte för den man älskar?
Dessutom så vet jag det är tillfälligt jag mår så här dåligt.
Så fort Melvin börjar dagis igen och vardagen börjar rulla på som vanligt blir allt bra =)

Max har tänder på gång och här om dan så sa han:
-Mamma
Helt klockrent
Han går omkring med matsals stolarna så dom är inte vid bordet nu för tiden =D

Klockan går och jag har en son som ska gå och sova snart.

Ha det bra alla!

1 kommentar:

TjollerAngelika sa...

Stackare ju! Förstår lite hur du känner, jag längtar hem ibland jag med. Trots att jag bott här i 8 år. Men nu när ni flyttat hit har det genast blivit lite roligare :-D Det är så kul att våra barn är gämnålders och leker så bra tillsammans!
Hoppas ni fick ett bra nyårsfirande förresten!
Kram!