lördag 24 januari 2009

Lördag

Och så är det lördag, eller???
Varje dag känns som den samma då man går här hemma ;)

Nå, nu har febern gett sig iaf, Max han hostar som bara den.
Melvin är fullt frisk, skönt!
Då kan han återgå till dagis på måndag

Var ju på Campus igår och blev informerad om Valiweb m.m
Jag är grymt sugen på att studera nu och jag ska passa på oxå nu när man har ivern =)
Sjuksköterska med inriktning mot barn.....dit går tankarna

Nä, nu ska jag kila och se vad man ska hitta på till lunch.

Max och Henric sover.
Henric har ju jobbat till 3 på morgonen, sen börjar han 22.30 till 4 idag så han behöver få vila

Hejs!

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ja du har ju praktisk erfarenhet!
;-)

Hälsningar Maud

Anonym sa...

Hihi..hur är det där nere? Läste är Max lite sjuk än?

Anonym sa...

Jobbigt med sjuka barn. Mina har varit snoriga.. Didde har tillome hunnit få en sväng feber igår. Hur mår ni och trivs ni?

Anonym sa...

Vad kul! :) Ja, det verkar som ett bra och givande yrke!

Anonym sa...

Thanx gumman. Det passar skitbra i mitt rosa sovrum. =)