måndag 19 januari 2009

Sjuka barn

Ja, stackars Melvin.
Han for ju till sin faster i fredags, dom skulle på havsbadet m.m
Men tyvärr så blev Melvin sjuk på fredag kväll, han fick feber =(

Imorse vid 5 snåret klev Henric upp med Max.
Inge ovanligt att han vaknar den tiden, det är bara byta blöja och ge han välling så somnar han om.
Men imorse, så hade han feber. 39 grader, så det var bara ge han panodil.
Så idag har det varit gnäll och han vill bara vara i famnen hela tiden.
Sen sover han bara kortare stunder under dagen.

Själv så är jag glad, har börjat träna mera. Såg ju att dom kör aerobic/Step på söndagar här =D
Fast jag efterlyser min kondition och kordination, månne om jag glömde dom i flytten?? *fniss*

Sen går jag ju vattengymnastik varje onsdag, små äter inte och tänker lite mera på vad det är jag äter.
Har hittills gått ner två kilo =)

Nä, ska nu gå och sse vad det finns att fixa till middag idag. Det är ju bara jag och Melvin som äter. Henric han jobbar, ovanligt, eller????

Adjöken!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej snyggingar :)
Hur är det i västerbotten?
Trivs ni?
Kram Maria