fredag 30 januari 2009

Ja må jag leva :-)

Grattis till mig idag!!
Hela 29 bast är jag nu =)

Dagen har gått bra.
Melvin har haft besök av en dagis kompis och det har gått jättebra.
Vi ska till dom nästa vecka =)
Alltid skoj att lära känna lite nytt folk.

Melvin och Henric for iväg medans jag och Max var hemma och fixade middag. Jag fixade middagen och Max satt i matstolen bredvid spisen och kollade =)
Efter ett tag hör jag att Melvin och Henric kommer hem, Melvin kliver in i hallen och ber mig blunda och komma till hallen.
Jag gör det, sen ber han mig sätta ihop händerna och sen får jag öppna ögonen.
Gossen ville köpa mamma blommor eftersom mamma fyller år........ Han är ju bara så söt!
Hade inte tid just då att öppna och se vad för blommor det var, så Henric och Melvin dukade bordet och öppnade och satte blommorna i en vas och hade tänt ljus.
Så vi fick en mysig stämning vid middagsbordet.

Jag fick lila tulpaner av gossen!

4 kommentarer:

Anonym sa...


Hipp hipp HURRA!

Grattis!

Ja, vi kan väl höras om ett party!
Fick en idé... ska kolla med Anna om inte hon vill vara värdinna, där på Saravallsvägen 13!

Hör av dig när du kommer... bara att klicka fram numren på Eniro! =)

Anonym sa...

Grattis Grattis =) Hoppas du haft en bra dag!

Anonym sa...

Grattis gumman! Blandar alltid i hop om d är 30 el 31 du fyller år. Gulligt med blommor. Kram

Anonym sa...

Grattis i efterskott :)