tisdag 13 januari 2009

Grattis Glenn!

Till att börja med så vill jag skriva:

Grattis Glenn!
6 hela år fyller du idag.

(Bilden är tagen 2007)
Max var på 10 månaders koll igår.
Han väger nu, om jag minns rätt, 9310g och är 75 cm lång.
Han hade ju inte gått upp så mycket i vikt men det är ju så när man har haft magsjuka. Och stackars Max fick kämpa länge innan magen blev som vanligt =(
Melvin har ju börjat på dagis igen. Han hade ju saknat sitt dagis så han ville ju inte hem då jag hämtade han.

Fick åka in på akuten med Henric igår.
Han höll på att fixa i garaget och lyckades trampa in en rostig spik i foten. Han hade sina foppatofflor på sig så det dämpade väl lite iaf.
Nå han fick en stelkrampsspruta och idag så jobbar han.
Nu ska vi göra resten avMelvins rum klart.
Henric fixade dit hyllor i Melvins garderob igår och jag började plocka bort affischer och sånt från väggarna.
Blir nog inte att göra något idag.
Max sover och Melvin ska få en kompis på besök idag.
Ja, det var nog allt för denna gång.
Adjöken!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha.. ne ja har gett upp hela firande grejjen eftersom jag mådde apa igår. Och inte is börja baka nån tårta eller ens borsta håret för nå folk idag. Total latmask är vad jag är..